Wednesday 26 September 2012

Ragam Hati

Emosi makin tidak stabil semenjak dua ni...
saya tak sedar yang saya juga demam semalam...
hinggalah saya sampai rumah...baring...
nikmatnya dapat baring dan melelapkan mata..
saat azan maghrib berkumandang...
saya cuba bukak mata...
aduuuuhaiii....
kepala berat dan mata saya pedih..
request incik suami untuk rasa dahi saya...
yes...panas sikit kata incik suami saya...
patut lah sejak pagi..bermula mesyuarat..
badan sudah tidak sedap..
lidah pun sudah kelat...
ingat-ingat semula...dah lama saya tidak demam...

hari ini...sakit kepala dah kurang..
badan juga tidak panas lagi..
haih...demam malam kah saya??
demam denggi kah saya??

pengalaman demam denggi 6 tahun lalu..
demam selama 3 hari...waktu malam
hari ke 3 demam tinggi...
kerana menurut maklumat yang saya google...
virus denggi akan terpendam dalam badan pesakit antara
3-14 hari sebelum menunjukkan tanda-tanda...

saya berdoa moga saya tidak demam lagi...
dan moga bukan demam denggi..
kerana minggu depan...saya ada tanggungjawab BERATTTT...


2 comments:

  1. dah baik demam ke piah?

    rasa camne? sakit2 badan?

    husband gi holland eh minggu depan...

    ReplyDelete
  2. masih demam malam lagi mashi...tapi arini mulut dah rase ok..xde rase kelat..mintak2 dah x demam la lagi..saket2 badan tu yg risau kene denggi..haah..tu yg BERATTTTTT sangat...huhu

    ReplyDelete