Monday 4 February 2013

colourless life

mood hari ni ke laut.. 
sorang-sorang tak ada kawan nak ber'huha'.. 
kawan 'huha' saya bercuti sakan..

tak ada kawan nak bercerita dengan saya.. 
seminggu ni saya senyap.. 
jadi pendiam tiba-tiba.. 
tak apa lah... 
rehat kan mulut saya daripada bercakap.. 

tekak dah perit... 
kepala dah weng-weng... 
kejap-kejap saya bersin...

risau tonsil saya bengkak lagi.. 

hari ni rasa hidup saya tak berwarna.. 
moga esok Allah beri saya 'pelangi'..
yang menceriakan hidup saya..


  *saya nak bercuti...jauh-jauh... 
    tapi tak ada orang nak bawak.. 

    saya nak bercerita banyak-banyak.. 
    tapi tak ada orang nak dengar..


12 comments:

  1. oh sedihnya bunyi....

    mana kawan huha?

    ReplyDelete
  2. kawan huha cuti...
    dalam sedih2 balek nak makan lasagna..
    tapi smua malas nak keluar bila dah sampai rumah..
    huu....lagi lah sedih...
    terpaksa la gigih memasak di dapur...
    mode : pengsan

    ReplyDelete
  3. wahhhhh dasat selera masa sedih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sedih...coklat mesti ada...
      pastu tambahan yang lain-lain tu la..
      semalam idea mari..nak makan lasagna..
      heheh...

      Delete
  4. http://nzsweetdesign.blogspot.com/search/label/Baju%20Kurung%20for%20kids%20%28Ready%20Made%29%20-%20For%20Sale

    ReplyDelete
  5. ada lagi tapi kena rajin google...

    lagi satu "ja handmade"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okeh...harus lah tshirt lama + jeans koyak jadi bahan eksperimen...

      Delete
  6. hoho...jaga kesihatan kak ngah..
    jgn jadi mcm yong sampai masuk wad sbb tonsil ;)
    so cepat2 cegah sebelum sakit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho...sebab tu kak ngah mmg x kurang air sejuk...ais...ais krim...kalau tak cpat je bengkak...lg satu air kosong...harus lah bergelen2 sehari..

      Delete