Saturday 14 January 2012

riadah minda

AEON Rawang
Hari ni kami ke JUSCO Rawang...semua ni idea incik suami...saya bersetuju dan anak-anak hanya mengikut...tak kesah ke mana-mana asalkan senang nak makan...dan selesa bergerak (a.k.a tidak sesak dengan ramai umat manusia)...saya tidak suka bersesak ketika sesi jalan-jalan pada hari minggu.
Dina tunggu Ayah beli lunch
Sebaik sampai, kami cari makan dulu...hihi...mesti isi minyak dulu sebelum aktiviti mengeringkan poket incik suami...heheh....
maklum lah masih baru, semua nya indah-indah belaka..begitu juga food court di sini...semua nya masih bersih...petugas pun masih komited membersihkan meja sebaik saja pelanggan beredar...
kakitangan di sini pun sangat agresif mempromosikan kad AEON...
bermula dengan sapaan "dah ada JCard?"....tiba-tiba terus kami ditahan untuk mempromosikan produk kad AEON....sudah lah cakap terjerit-jerit...
huh...situasi yang saya sangat tidak suka...SANGAT-SANGAT TIDAK SUKA....

saya dan keluarga mahu kan masa cuti kami dihabiskan dengan tenang tanpa gangguan...

Umar bising tunggu Ayah lama
macam biasa 2 orang anak kecil ini sangat bising menantikan incik ayah mereka membelikan makanan...
sabar aje lah..hihihi...

selesai makan dan sesi beli-belah, kami ke surau...
akhirnya saya dapat idea untuk rumah kami nanti...
sangat suka dengan material di tempat wudhuk...ada lokasi sesuai untuk saya tempatkan di rumah kami nanti....hihi...
tempat wudhuk di surau

lantai surau
jusco ini dihias dengan tema tersendiri...sangat cantik..dan menarik....
tema jusco ni..
tiba masa pulang...kami berkongsi sebekas each-a-cup...
dan 2 anak kami sebekas yang lain....
share minum each a cup

saya sayang dia..

sessi borak-borak sebelum GADUHHH
sebelum jauh dari AEON...saya teringat yang kami masih belum menebus voucher diskaun....
oleh kerana incik suami willing untuk patah balik semula ke JUSCO...saya iyer kan aje..
heheh....
kesian incik suami kerana saya tau dia agak penat...

senyum lepas amek voucher
akhirnya dapat juga voucher discount yang boleh kami guna untuk beli-belah...sebelum berakhir bulan ini...
(sangat tidak ada idea kerana kepala saya masih weng-weng)
voucher discount
posted from Bloggeroid

2 comments: