Wednesday 18 January 2012

seksa jiwa

18 jan..
bertolak ke morib...kepala runsing memikirkan anak2..tapi saya pecaya Cinta boleh menjaga 2 buah hati kami dengan sangat baik...insyaAllah..

lame nye nak tunggu bas penuh..adeh



layan cerita air mata sepanjang perjalanan...Ombak Rindu..sangat tak berminat nak tengok pun..
novel ini penah sy bc lame dulu..jalan cerita dlm novel itu penah wujud dlm kepala sy..
cerita yg saya rasa tidak selesa untuk ditonton beramai2..melainkan dengan Cinta saya..
salah satu watak dalam cerita ini:mail...
teringat saya seorang sahabat lama ketika belajar di UM..
orang yang baik..sahabat yang jujur..banyak membantu saya dalam pelajaran, mahupun kehidupan..
persahabatan kami memang cukup ikhlas..tidak pernah dikelirukan oleh perasaan..
watak dan laku nya saling tak tumpah seperti adik kandung saya...

penghujung kisah ombak rindu..mail mengingatkan harris supaya tidak lagi mengecewakan izzah..
pernah Cinta beritahu saya, Mail (sahabat saya itu)..juga pernah sekali mengingatkan Cinta supaya tidak membuat saya menangis...
banyak kisah dulu-dulu dalam pengetahuan sahabat saya itu, banyak juga air mata pernah tumpah di hadapan nya...
mungkin itu sebab nya..walaupun fizikal mail tidak lah sebesar Cinta saya...berani betul berkata begitu..
tapi..itu lah sahabat...
huh...kisah lama yang hebat...
cukup-cukup lah mengenang nya...hihihi

kepala sedikit weng-weng sebab dah lame tak naik bas...

2.06 petang, selesai makan tengahari di pekan banting..

rasa nye tak lama lagi nak sampai ke kem..boleh la rehat2 sebelum aktiviti bermula..

sampai sebelum jam 3, bersolat dan boleh berehat sebelum aktiviti bermula jam 430 nanti..

ini bilik penginapan kami..


saya sudah mula rindukan kesayangan saya..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment