Monday 23 April 2012

Kurung Pink Untuk Si Dia

Ini eksperimen kedua saya...
baju kurung kedua untuk Cik Dina..
Kali ni semenggah sket (bak kata orang Melaka)
"huhuhu...sila lah jangan membongkak ye wahai saya"
ini dia hasil nya...
masih tidak kemas kerana saya ini tidak sabar orangnya...

sepasang baju kurung untuk Cik Dina
Kaki baju tu...adehhh..fail...
baju yang singkat sebab anak dara saya suka berlari
Dina suka baju kurung ni...hati saya berbunga-bunga :)
cubaan pertama tak jadi di bahagian leher...cubaan kedua masih tak kemas...
tuu diaa...anak dara saya dah gunting baju dia rupanya....terpaksa la saya jahit tampal lubang tu...
* Bila tertekan...saya perasan yang saya suka menjahit...
jahit lah apa saja...
sejak-sejak Bonda bagi guna mesin jahitnya...
habih smuanya saya jahit...
tapi banyak yang tak jadi berbanding yang jadi...
heheh....

No comments:

Post a Comment