Friday 27 April 2012

Mencik Tau...

Saat tau saya perlu bertukar unit...
adeh...hati saya rasa keliru...
suke???tak suke???
tak tau laaa...
mashi kata bagus untuk saya...dapat pengalaman lain...
tak lah asyik bergelumang (hamboii...word tak hingat)dengan semua Ki Eu Pa itu...
tapi saya tak tahu...
saya takut dengan semua yang menakutkan di situ..
takut terjebak dengan anasir yang tidak baik...
(eyp...mohon jangan salah sangka...bukan orang-orang di situ ye wahai cik Laila)
takut terkalah dengan ujian Allah..
takut terjebak sama dengan perbalahan yang meruncing...
(opppssss)
saya pastikan rindukan rakan-rakan sekerja di tempat lama...
saya juga pasti rindukan rutin kerja saya...
saya juga pasti rindukan sahabat susah senang saya..
walaupun ada yang saya mencik...mencik tau..
moga saya dipermudahkan untuk menghadapi segalanya..

mode : rindukan my MCA... :(

3 comments:

  1. Hihihi...wish u all da best!

    ReplyDelete
  2. cuba dulu... but perlu diingatkan, banyak kena baca and study utk perolehan ni... kena peka dengan pekeliling baru yang kuar... then kena baca plak dgnn pekeliling lama... sometimes pekeliling tu kena dibaca bersama dengan SPP atau AP...

    all the best!

    kali ni kena byk deal dgn treasury utk dptkan info or if x faham maksud pekeliling...

    good bye kew-pa... hehehehehe

    ReplyDelete
  3. huhu...tq ella...tq mashi...

    ReplyDelete