Thursday 31 May 2012

Alone...

lama dah blog tak ber hupdet...
kerana mood saya telah ke laut..
incik hubby bermusafir...4 hari 3 malam ke Beijing..
tinggal lah kami bertiga..
rutin tidak seperti selalu nya...
dan kami sangat sunyi...kerana tak cukup korum...


walaupun selalu ditinggalkan...
tapi kali ini saya sangat sedih..
kerana incik hubby saya sudah lama tidak bermusafir..

bila tinggal bertiga..
keadaan saya jadi sangat sibuk..
kerana kami selalu berkongsi menyudahkan tugasan rumah..
bila bertiga..semua nya saya siap kan sendiri...

kasihan Irdina dan Umar...
selalu berlari ke pintu bila terdengar bunyi kereta..
sangka nya incik ayah sudah pulang..

puas sudah saya menerangkan...
menunjukkan google maps...
untuk menggambarkan betapa jauhnya incik ayah...
tapi Irdina nampak jarak itu sangat dekat..
"nanti Dina jalan kaki pegi jumpa ayah"...
hihihi...aduhai anak...

semoga incik hubby saya selamat di sana..
dijauhkan dari segala bahaya...
selamat dalam perjalanan pulang nanti...

kami tak sabar tunggu abang pulang esok...

2 comments:

  1. comelnye Irdina.... nak jalan kaki pergi Beijing... semuanya salah Map yg mengelirukan kanak-kanak...

    ReplyDelete
  2. heheh..map jugak yang salah...

    ReplyDelete