Thursday 28 June 2012

Ahli Baru Keluarga Saya

Hati saya rasa sangat girang..
impian saya sudah tertunai..
cukup lama saya nantikan..
setelah saya congak...
bajet dan perkara lain diambil kira..
akhirnya..
saya dan suami bersepakat..
menambah ahli baru keluarga kami...

Cik Coway
heheh...
mudah lah kami menyediakan susu untuk Dina dan Umar..


senang jugak hati cik ayah boleh minum air sejuk..
senang jugak hati saya kerana tak perlu refill air panas..
senang jugak hati saya kerana tak perlu dah cuci filter..
semuanya technician cik coway akan uruskan..
senang jugak mata dan hati saya kerana saya yakin air yang keluarga saya minum bersih...



Alhamdulillah..

semuanya kami lakukan untuk anak-anak kesayangan kami ini...

UPDATE :
semalam saya dapat call daripada salesman coway..
bertanya sama ada saya ada masalah dengan produk coway tu..
see...memang sangat puas hati..


so, kawan-kawan yang berminat nak tau pasal produk coway..
produk ni atau produk lain..
boleh call nombor ni 019-9058756 (shukri)


sila lah call..jangan segan silu..
saya hanya berkongsi info yang saya tau..
dan saya tak ada sebarang kepentingan dengan coway ye...

3 comments:

  1. camne gunanya tu?

    kena pasang pada paip or refill air?

    leh guna utk air sejuk n air panas?

    sekali dgn filter?

    eh, byk lak tny... hheheheh

    ReplyDelete
  2. menarik ni.....harga nye kak?

    ReplyDelete
  3. mashi : macam water dispenser..3 jenis air..hot, room, cold..kene pasang kat paip & power supply..sekali dengan filter..sewa beli..kontrak minima 2 tahun..2 bulan sekali technician akan datang service..haa..dah macam duta coway...heheh

    Syu : sewa je sebab tak praktikal beli..cukup 2 tahun boleh terminate kontrak ni..sewa la model lain plak..takde problem nak campak ke mana kalau dah lama..takde problem nak cuci filter..kalau rosak dalam kontrak coway uruskan smua..

    ReplyDelete