Monday 11 June 2012

tepu

Bila dengar OST Adamaya..
saya terbayang-bayang watak dalam cerita itu...
Adam : Sein Ruffedge..
Maya : Lisa Surihani..
Sarah : Chloe Nicole Saralyn
Dani : Faizal
...dan ramai lagi...termasuk si cute Mia Sara Nasuha...
cerita yang sangat meruntun hati...
saat-saat ditinggal kan sementara oleh Incik Suami..
kerana saya berpantang di rumah Bonda...
terbuai-buai perasaan ini oleh indahnya situasi dalam lakonan itu...
ahhh...nama pun lakonan...
(*ping pung....sila kembali ke alam nyata)
sehingga sekarang pun saya masih enjoy mendengar OST Adamaya itu...
saya rasa jiwa saya sudah tepu dengan kasih sayang bila menonton cerita itu...
perasaan selepas menonton nya...sangat2 indah...
heheh...


terkadang..
bila hati kita sudah tepu...
tiada perasaan yang wujud...
saat yang baik dibalas tuba..bukan sekali, malah berkali-kali..
bukan tidak mahu mengalah..jauh sekali berdendam...
saya biarkan dan saya abaikan..
biar jarak mendewasakan keadaan..
hanya yang pernah mengalami saja boleh memahami..

No comments:

Post a Comment