Thursday 21 June 2012

fall in love...

butterfly...fly away so high...
as high as hopes i pray..
to come and reach for you..
rescuing your soul..
that previous messed up false me and you..

cmne la boleh sangkut dengan cerita jiwang-jiwang nih...
lame sudah zaman tu saya tinggalkan...
kali ni saya tersangkut dengan drama TV3..7-8 malam...
Dejavu di Kinabalu...
sudah 2 episod saya tonton...
episod awal...anak-anak leka bermain...saya juga aman menonton..
episod semalam...Dina dah berteriak mahu menonton Dora..
huh...i said "No...ibu nak tengok citer ibu"..
terpaksa la anak saya redha..
petang ini...saya record dulu la..
lepas anak-anak tidur nanti baru sy tengok..
baru la boleh menghayati...
muahahah...
kalau tidak saya tak dapat menghayati..dialog pun tak dengar...
haih...


No comments:

Post a Comment